Кошик
{[{jc.cart.data.item_count}]} продукт продукція
У кошику немає товарів!
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
всього
{[{ jc.cart.data.total_price }]}
{[{jc.cart.data.total_discount}]}
Кошик
{[{jc.cart.data.item_count}]} продукт продукція
У кошику немає товарів!
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
всього
{[{ jc.cart.data.total_price }]}
{[{jc.cart.data.total_discount}]}

АНУЛЮВАННЯ

Будь ласка, не баріться звертатися до нас протягом 24 годин після отримання вашого замовлення щодо будь-яких проблем з доставкою або купівлею, які можуть у вас виникнути.

Ми будемо вдячні за можливість виправити будь-які проблеми чи непорозуміння.

Доставка не може бути відшкодована після відправки.

ПОВЕРНЕННЯ

Ми приймаємо будь-які товари, придбані на веб-сайтах brands24.shop, brands24.hu, brands24.eu or brands24.at, які вас не влаштовують протягом 60 днів з моменту покупки.

Міжнародні замовлення поштою > Може стягуватися плата

Право на відміну:

Будь ласка, поверніть поштою протягом 14 днів з моменту покупки

Обмін:

Будь ласка, поверніть поштою протягом 60 днів з моменту покупки

Будь ласка, не забудьте заповнити форму повернення.

Зверніть увагу, що замовлення повертаються за ваш рахунок.

Ми рекомендуємо вам скористатися сервісом, що відстежується і зберегти докази поштових витрат.

Ваш платіж буде повернений з використанням того ж методу оплати, який використовувався для оплати покупки протягом 14 днів після отримання повернутого товару.

Права споживача, якщо товар дефектний

Відповідно до прав споживачів ЄС товари повинні відповідати опису, відповідати призначенню і мати задовільну якість.

Протягом очікуваного терміну служби вашого товару ви маєте право на наступне:

Протягом 30 днів з моменту покупки > Якщо ваш товар несправний, ви можете відремонтувати його, отримати заміну або отримати відшкодування.

Протягом 6 місяців з моменту покупки > Якщо його неможливо відремонтувати або замінити,

тоді ви маєте право на відшкодування в більшості випадків.

Зверніть увагу, що цей розділ охоплює тільки деякі ключові права і не впливає на будь-які ваші права, надані Правами споживачів ЄС.

Якщо вам не пощастило отримати несправний, пошкоджений або неправильний товар, негайно зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів по електронній пошті shop@brands24.euor в нашому онлайн-чаті. 

ОБМІНИ

Ми приймаємо обміни по розмірам того ж товару або іншого товару протягом 60 днів.

При обміні по розмірам клієнт несе відповідальність за доставку товару назад до нас, а також при необхідності оплачує доставку нового розміру.

Ми не приймаємо обміни одягу, що був в використанні. Ми доставимо новий розмір після того, як отримаємо товар в руки, а також оплату вартості доставки нового розміру.

Як тільки ми отримаємо товар, ми перевіряємо його, щоб переконатися, що він знаходиться в новому, не поношеному стані.

Зверніть увагу, що будь-які предмети, повернуті без всіх оригінальних ярликів або у використаному стані, не будуть прийняті або відшкодовані в повному обсязі.

Експрес обмін

Якщо ви зацікавлені в експрес-обміні, ви можете розмістити нове замовлення і оплатити його.

Ваш платіж буде повернутий відразу після отримання повернутих товарів.

Форма запиту повернення для клієнта >

Зворотня адреса доставки >